söndag 11 september 2011

It's a dangerous world

Idag har det regnat. Yäääy, tänkte jag när jag vaknade. Kollade på klockan, fick en hjärtinfarkt då hon var nästan elva och jag var dödssäker på att hon var sju. Ja, intresseklubben antecknar. Såååå, idag har jag verkligen luggit in min säng, so to speak. Hehe. Tyvärr inte på det mer spännande sättet, då jag har varit ensam hela dagen.

Hursom. Nu äter jag choklad (igen!) som jag fått av vår käre vaktmästare. Hans polers försökte, med kraft, att dra in mig i deras rum för att bjuda på öl men jag kände inte riktigt för ett gangbang av det slaget så jag fick visa upp mina stora biceps. Där skrämde jag dem allt, haha. Eller ja..

Imorrn ska jag iväg till Gardermoen för att få min uniform och få veta när jag ska börja jobba. Det ska bli roligt. Så nu ska jag kolla på skräckis (alldeles ensam, jag modiga kvinna) och sen sova.

Ciaooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar