fredag 2 september 2011

21.13

Min bror på femton bast har precis haft en utläggning för mig hur jag bör äta och hur mycket jag har gått upp i vikt. Herregud säger jag då bara, ingen respekt för de äldre. Bara för att han är fit och ska bli värsta skidproffset behöver han ju inte tro att alla ska gå i hans fotspår. Daah. Näärå, jag vet så väl att han har rätt och det är något som jag känner att jag verkligen måste prioritera i Norge. Jag känner inte igen min egen kropp längre och är verkligen inte bekväm med den.

Det blir nästa veckas projekt, nu ska jag äta ännu en After Eight (passar ju bra, då klockan är efter åtta) och hitta en film att sova till. Börje sitter förresten och mumsar på ett Mariekex, jag älskar ljudet av ätande djur. Det om nåt är mysigt.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar