tisdag 13 september 2011

Come on and give me some FIRE

Idag har jag släckt en eld. En brand. En flammande låga...i samband med min brandkurs, så det var tyvärr inte så rockigt som det först lät. Tråkigt, jag vet.

Från det tråkiga till det roliga, på kursen kom det in en människa som hade ansikte som..ja, som jag föreställer mig att Jesus skulle se ut. Vågigt hår och änglaansikte. Om han hade haft på sig en vit tunika eller ett höftskynke eller vad Jesus nu kan tänkas ha haft för kläder, så hade jag gapat stort. Hursom, två sekunder efter min Jesus-uppenbarelse så kommer det in en människa som är så lik Ola Salo att jag nästan trodde att han skulle brista ut i ett "One day I will become, the father of a son". Helt insane.

Oj, vilken spännande dag. Jag blir nästan anfådd.

Snart så kommer äntligen mina roomies hit. Flickorflickorflickor, vad glad jag kommer bli av att se flickor. Girls. Jag ska ta på deras hår.

Nu ska jag äta soppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar