fredag 9 september 2011

10.27

Nu har jag bott i Norge i två dagar. Två hela dagar. Men det känns som att det är längre. Eller vadå jag, vi är ju faktiskt två som bor här just nu. Snart tre.
Hursom. Jag gillar det. Rummet är litet, egentligen för litet för tre personer men det är mysigt och med alla våra saker så är det rätt hemtrevligt också. Så klaga, det kan jag inte.

Just nu sitter jag och väntar på att Natalie ska ringa, hon har en arbetsintervju och jag håller allaaaa mina fingrar för att det ska gå bra. Vilket jag tror att det gör. Har jag fått ett jobb, så kan vem som helst få ett jobb. På tal om mitt jobb så ska jag på en brandkurs på tisdag. Det kan bli..spännande. Jag undrar ifall vi typ ska öva på att släcka brinnande dockor och liknande. Hum. Jag hoppas i alla fall att jag får börja jobba på riktigt snart, men det får jag säkert inte förän jag har fått från polisens belastningsregister och allt sånt, vilket kan ta ett tag. Känns som att jag kommer bli väldigt uttråkad av att inte göra nånting. Fast det är klart, om Natalie och Sonnie inte heller kommer göra nånting så är vi ju tre som kan underhålla varandra..Nej, nu svamlar jag bara.

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar