söndag 11 september 2011

Den fula verkligheten

Har precis sett på Mia Skäringers Dyngkåt och hur helig som helst. Så. Jävla. Bra. Jag bara älskar den kvinnan. Kom och gift dig med mig! Hon är så förbannat bra på att blanda det allvarliga med humor, hon gör det på ett sätt så man verkligen tar in det hon säger, även fast man oftast skrattar samtidigt.

Jag sitter här i mitt rum. För att citera vad Louis precis sa så "I can't feel no love tonight". Just nu känner jag mig lite grann som Bridget Jones, innan hon hittade sin Mark Darcy och allt blev så rosafluffigt och gulligt, när hon är övertygad om att hon kommer dö ensam, uppäten av hundar. Ja. Så kommer det nog bli. Död och uppäten av hundar. Jag undrar vart hundarna kommer komma ifrån? Hum. Alla dessa frågor om livet.

Jaja, skitsamma. Jag skulle egentligen bara skriva om Mia Skäringer. Om att jag typ älskar henne, på avstånd.

Näää, jag kanske ska vila mina små ögonlock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar