lördag 10 september 2011

Bikeez

Nu har jag cyklat mer än vad jag gjort sammanlagt det här året! Så oj vad jag kommer ha ont i röven imorrn, men vad gör man inte för att bygga en eller två benmuskler.
På vägen till Gardermoen (där jag kommer att jobba) så såg jag en häst. EN HÄST! Så jag var tvungen att stanna och glo lite, vilket jag säkert kommer att göra varenda gång jag åker förbi där...de som äger hästen kan förbereda sig på att få en alldeles egen stalker.

Just nu sitter jag på mitt får (ja, det är dött och det är bara ett skinn), lyssnar på lite musica och har precis avnjutit en skål med STULEN keso. Kanske inte är lika coolt att jag tog den från Natalie, men ändock. Det är minsann lite badgirl inuti mig.

Nu ska jag sträcka ut min kropp i en solhälsning tillsammans med Blossom. Hon är alltid så glad att jag blir irriterad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar