onsdag 24 augusti 2011

Tala till mig

Sitter just nu och håller på och packar, tänker och förbereder mig inför imorrn. Jag ska nämligen på en jobbintervju i Norge, hejaheja! Jag har bara varit på en jobbintervju förut i mitt liv. Jag har haft en oföskämd tur när det gäller mina jobb, de har i stort sett kommit flygande till mig. Men så är nu inte läget. Nu ska jag bli en vanlig dödlig jag med och alltså gå på en intervju.

Förutom det så har det varit en relativt död dag. Rätt skönt eftersom det känns som att jag varit omringad av drama i ett par dagar nu. Eller ja, drama kanske är att ta i om man tänker på hur drama i vanliga fall brukar se ut i mitt liv. Typ "det är nog bäst att jag tar första bästa buss till första bästa bro och hoppar därifrån"-drama. Nu har det mer varit "jag tänker aldrig mer gå upp ur sängen"-drama. Men som sagt, det är bättre nu.


Nej, jag har egentligen inte tid med det här.  Jag lär packa och klä på mig, fast i omvänd ordning för nu håller jag på att frysa fötterna av mig.

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar