fredag 5 augusti 2011

Got a nasty habit called rock´n´roll

Ja, jag har ännu en gång blivit besatt av The Sounds. Det är inte så att jag inte lyssnar på dem mellan mina obsession-perioder, men sen får jag de här veckorna då jag sjunger mig hes tillsammans med Maja 24/7. Och jag älskar det.

Just nu är jag hemma i lilla Dalarna, i vår lilla stuga vid vägens slut (som inte alla hus ligger vid vägens slut!). Det är skönt att vara hemma och bara va. Inte för att jag gör så där överdrivet mycket i Karlstad heller. Men det är mysigt att åka hem till brosorna, även om de gör mig gaaaalen ibland. Och så är det superkul med Junior, familjens nya medlem. Världens sötaste hund! Jag hade tänkt att lägga in en bild på honom, men min telefon hade inte samma planer. Så tyvärr!

Nej, nu ska jag kolla på nåt tråkigt dvärg-program.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar