torsdag 4 augusti 2011

Nobody's fool

Morrn! Här sitter jag på ballen och avnjuter en knäckemacka med keso och vitpeppar. Gott, men starkt. Nu kanske en bra fråga är varför jag har på mig solglasögon så här tidigt på morgonen, och nej det är tyvärr inte så roligt att jag är bakis, det är bara väldigt ljust här ute.

MUMS!

Hittills har jag inte hunnit med så mycket, förutom att äta då. MEN! Jag har ändå tänkt en del på två stora frågor som ständigt snurrar runt i mitt huvud. Eller kanske inte riktigt, i alla fall nu de senaste tjugo minutrarna.
Den första är: Varför suger shuffle-knappen på Spotify? Visst, det shufflar men inte fan är det bra. Det är som att Spotify själv har några favorit låtar som det tycker ska spelas extra ofta. Som Elegi med Lars Winnerbäck, mitt Spotify lär älska den låten. Det gör självklart jag med, men inte lika mycket som Spotify.
Den andra frågan är: Hur kan människor klara av att inte äta frukost? Det här är ett i-landsproblem så in i norden, jag vet, men det är något som mina tankar ständigt återkommer till. När jag vaknar är jag hungrig, och vill helst äta medan jagv klär på mig. Att det finns de som medvetet skippar frullen är något som inte riktigt är förståeligt för mig. Jag skulle hungra ihjäl, samtidigt som jag skulle vara världens bitch.

Nä, nu ska jag äta upp här, fortsätta sjunga till The Sounds och sen ta en morningpromenix. Herra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar