söndag 23 oktober 2011

If I could only find a note to make you stay

Long time no see, som man säger när man är lite internationell.

Just nu sitter jag i min säng med mitt ständiga sällskap Dylan (stor, hårig, blåögd. Vilket kap!) och njuter av min sista lediga dag. Aaaah. Tre dagar går sååå fort fast jag inte har gjort en enda vettig sak. Men jag ska inte ha dåligt samvete, för jag behövde nog verkligen bara vara. De senaste fem veckorna  har verklighen gått i ett och med knappt nån ledighet så sliter det i lilla själen. Men nu, NU JÄVLAR, är jag pigg. Hehe. Piggare i alla fall.

Som sagt, jag har fullt upp med att jobba men det är också allt jag har gjort. Kul liv. Yää! Men man måste ha lite tråkigt också för att uppskatta det roliga, som man alltid fick höra när man var liten. Världens sämsta talesätt. Hursom, jag har faktiskt inte tråkigt på jobbet så jag ska inte klaga. Det är förvånansvärt roligt.

Joo...fyllt år har jag hunnit med! Det var trevligt, med cheesecake och morotskakecupcakes. Och kulglass med mjukglass. Mmmm. Mindre trevligt med att vara ett år äldre men det tänker jag ignorera. Man blir inte äldre än vad man gör sig! (Mycket bättre talesätt!)

Vill du bli med i vår klubb för vattenskallar? - Ja, jättehjärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar